Klachtenregeling

Bij Kluswebsite.nl kies je voor kwaliteit. Het kan onverhoopt gebeuren dat partijen verschillen van mening over kwaliteit, manier van zaken doen of betalen. Uiteraard moet hier voor een oplossing komen.  

Een klacht kan vanuit de opdrachtgever of vakman komen. Allereerst adviseren wij beide partijen te proberen er zelf uit te komen. Wanneer beiden water bij de wijn doen, lijkt een klacht eerder opgelost dan gedacht. Heb je dit al gedaan en is het ‘water’ op? Neem dan contact op met de klantenservice van Kluswebsite.nl. Wij proberen te bemiddelen en geven advies voor eventuele vervolgstappen. 
Wanneer na ons advies een oplossing nog steeds ver weg lijkt, kunt u gebruik maken van de service van Keurhuis Nederland. Beide partijen betalen vooraf een vergoeding. De partij die na het bindende advies in het ongelijk wordt gesteld, vergoedt de tegenpartij. Meer weten over de geschillencommissie? Klik hier voor de geschillenregeling van Keurhuis Nederland.

Beoordeling

Het beoordelen van een klus is belangrijk. De vakman krijgt hierdoor de status die hij verdiend. Een nieuwe opdrachtgever leest recente beoordelingen van de vakman. Bedenk je dus goed wat je vermeldt. Wanneer je iets negatiefs schrijft, vraag je dan goed af of de vakman voldoende de kans heeft gehad de negatieve punten op te lossen.
Graag wijzen we je op een belangrijk punt in onze algemene voorwaarden:
“Kluswebsite.nl onthoudt zich van elke vorm van beïnvloeden, manipuleren, wijzigen of verwijderen van de door de gebruikers geleverde beoordelingen maar behoudt zich wel het recht voor om onnauwkeurig, irrelevant, grievend, beledigend of om andere redenen ongewenst commentaar te verwijderen, één en ander volledig uitsluitend ter beoordeling van Kluswebsite.nl. Kluswebsite.nl aanvaardt van haar gebruikers geen enkele aansprakelijkheid naar aanleiding van de opgegeven Klusscore en de inhoud van de door gebruikers geleverde commentaren.”